четверг, 26 марта 2015 г.

Модуль 11. Рефлексія

Ураа, тренінг завершено.
Висловлюю свою щиру подяку нашому тренерові Мартиновій Ользі Вікторіні - моїй вихованці - за допомогу і підтримку! Оля, я дуже пишаюсь тобою!!!
Навчання учнів за методом проектів сьогодні це необхідність, яке відповідає вимогам сьогодення. З усього того, чому я навчалася на цьому тренінгу, на мою думку, найефективнішим для навчання моїх учнів буде групова робота над проектами, а саме координація спільної роботи над проектом.
Мені сподобалася методика навчання за цією програмою. Я дійсно знайшла відповіді на багато питань, які мене хвилювали: з питань розвитку навичок 21 століття в учнів, форм та методів оцінювання діяльності учнів, диференціації навчання.
 Це був цікавий і пізнавальний курс.

Комментариев нет:

Отправить комментарий